Διαδρομές για τρέξιμο στην Αττική: Υμηττός

Μια υπέροχη διαδρομή για τρέξιμο με θέα το λεκανοπέδιο της Αττικής με καλή θερμοκρασία ιδιαίτερα για άνοιξη και καλοκαίρι.

Σημείο συνάντησης:

Στη διχάλα, στο τέρμα του δρόμου (Αναστάσεως). Θα δεις αρκετά αυτοκίνητα παρκαρισμένα εκεί. Αριστερά πάει για Αγία Παρασκευή, δεξιά για Καισαριανή, εμείς συναντιόμαστε στη διχάλα.

Οδηγίες πρόσβασης:

Η διαδρομή είναι στους πρόποδες του Υμηττού, στα σύνορα Χολαργού-Παπάγου. Η κύρια πρόσβαση είναι από τη Λεωφόρο Μεσογείων, στρίβετε στο φανάρι του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (Πεντάγωνο) στην οδό Κύπρου. Συνεχίζετε ευθεία, περνάτε μια πλατεία, ευθεία, περνάτε ένα φανάρι, ευθεία και στην πλατεία που συναντάτε κάνετε αριστερά. Συνεχίζετε ευθεία μέχρι το φανάρι. Εκεί κάνετε δεξιά στην οδό Αναστάσεως όπου και συνεχίζετε ευθεία για 2.5χλμ με κατεύθυνση προς τον Υμηττό. 800 μέτρα μετά τα κοιμητήρια Χολαργού και Παπάγου ο δρόμος κάνει μια διχάλα και θα δείτε αρκετά παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Φτάσατε.

Μπορείτε επίσης να έρθετε από Αττική Οδό, βγείτε στην έξοδο “Παπάγου”, στρίψτε προς το βουνό, και μετά από 1μιση χιλιόμετρο θα βρείτε το σημείο συνάντησης.

Αν χρησιμοποιείτε Συγκοινωνία, η στάση μετρό “Εθνική Άμυνα” βολεύει. Κατόπιν ή δίνετε ραντεβού με κάποιον από εμάς να σας παραλάβει ή παίρνετε ένα ταξί (6-7 ευρώ) μέχρι το σημείο συνάντησης.

Διαδρομή:

ymittos map

Πάρκινγκ:

Άνετο. Αν δεν βρεις στη διχάλα, δοκίμασε να κατέβεις από εκεί που ήρθες και να παρκάρεις λίγο πιο κάτω. Τα πρωινά των Κυριακών του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου, δηλαδή τα κυριακάτικα πρωινά που οι δρομείς προετοιμάζονται για τον Μαραθώνιο της Αθήνας, γίνεται ο μεγαλύτερος χαμός για παρκάρισμα. Αλλά βρίσκεις.

Καιρός:

Η διαδρομή φημίζεται για τη δροσερή της θερμοκρασία το καλοκαίρι και το αντίστοιχα κρύο κλίμα της το χειμώνα. Άνοιξη και καλοκαίρι, προσφέρει σημαντική κάλυψη από τον ήλιο μέχρι και τις 09:30-10:00 λόγω των δέντρων, από εκεί και πέρα χρειάζεται καπέλο.